Register for an adventure

Interested in learning new things that you never actually wanted to know?

i feel sick

Discussion in 'useless chatter' started by suffocate, Oct 14, 2004.

  1. goddamn!

    i feel so bad now :(

    i feel like im going to puke, i just had like 1 redbull and a cookie :(

    now i feel sick

    ah, im not making sense fuck it
     
  2. i puked 3-4 times already today.. i can't sleep cuz my tummy hurts so bad :(
     
  3. I'm starting to feel bad too....I dont know if its because I ate a large dinner, or if its something else. There has been an epidemic of flu where I live.
     
  4. there's been a lot of crap going around already this fall......
     
  5. If you die, can I have your stuff?
     
  6. No.
     
  7. Preggo.


    Yeah, I'm feeling like shit as well.
     
  8. Fine. I'll just stand by your corpse and shoot you if you try to claim it.
     
  9. Which foot is it this time?
     
  10. :D

    Nope, feet are doing fine. Now it's the sinuses.

    How's it going with you, good sir?
     
  11. I feel slightly ill as well, but I always do at work.
     
  12. I'm hungry.
     

  13. You mean you smashed your sinuses into a doorframe? :eek:

    Things are going fairly well down here. Still no further developments from operation: Flying Poodle, in case you were curios.

    And watch it with the namecalling.
     
  14. I had stomach pains in school today, that kinda sucked.

    Hope you feel better soon. :)
     
  15. :o
    who's the daddy? :o
     
  16. I hope you feel better :)