Register for an adventure

Interested in learning new things that you never actually wanted to know?

Food Eating seasonally

Discussion in 'useless chatter' started by Dory, Jan 23, 2013.

  1. Also, its not gonna kill your kid if he gets poked by a blackberry thorn. He'll scratch himself, learn his lesson, and not go diving into briarpatches anymore.
     
  2. I did not know this.
    Now I do.
     
  3. YOU BETTER FUCKING KNOW IT NOW
     
  4. Sorry, pet peeve of mine... Everyone should know about thornless hybrids by now.
     
  5. I have thornless blackberries, loganberries, gooseberries, raspberries, blackcurrants, redcurrants and whitecurrants on the allotments.
     
  6. Ugh, you're one of of those over protective parents?
     
  7. he'll probably only get into it once...
     

  8. Not hardly
    I just dont wanna hear the whining
     

  9. Also, I hit the boy in the head with a remote control helicopter a couple weekends ago:fly:
    He didnt think it was nearly as funny as I did.
     
  10. Was the helicopter OK?






    <caring parent>
     
  11. Mmhmmm
     
  12. i landed one on the boy's head once, it was fun
     
  13. I like maybe 5 things on that list.
     
  14. You just have to force yourself.

    The only veg I don't like is parsnip or sweet potato.
     
  15. why not? they are both great.

    I've been rather partial of beets lately. I just have to remember the next day when i see my poop that i ate beets.
     
  16. I just don't likek vegetables that taste sweet, it fucks with my head.
     
  17. #57 Applesauce, Jan 23, 2013
    Last edited by a moderator: Jun 27, 2014
    Kk, here is my breakdown (in bold) :fly:
     
  18. Omg beets are sooooooooooooooo horrible. They take & smell like blood.
     
  19. i only dislike celery. i can't stand the texture.
     
  20. Kale is so tasty. It tastes ilke pure goodneess.